VZÁCNÝ VITAMÍN C

Ani si neuvědomujeme, jak nám chybí a jaký máme neskutečný nedostatek vitamínu C. Potraviny, které konzumujeme, ani náhodou nepokryjí naši denní dávku vitamínu. Jestliže jsme často nemocní, bezesporu tělu chybí vitamín C.

Důvody nedostatku vitamínů a minerálů v současných potravinách – chemie v dnešním zemědělství, eroze půdy, znečištění životního prostředí, předčasná sklizeň, dlouhodobé skladování, urychlování růstu.

Dnes je prokázáno, že vitamin C (samozřejmě přírodní) plní v organismu více než 100 různých úkolů (funkcí), o kterých bychom mohli dlouhé hodiny diskutovat. V této chvíli uvedu jen dva důležité údaje.

V laboratorních podmínkách se opakovaně potvrdilo, že obsah vitaminu C v bílých krvinkách, které byly odseparovány z čerstvé krve, je stonásobně vyšší než v ostatních tkáních organismu. Granulocyty (bílé krvinky, které obsahují v cytoplazmě zrnka, tzv. sekreční granula) plní v organismu funkci jakési pohraniční stráže a okamžitě zaplaví každé místo, kam se nějaký vetřelec (virus, bakterie) snaží dostat.

Vitamin C funguje jako ochranný štít, který musí být masivní a neprodyšný. Rozhodně nestačí přijímat ho v dávce 60 mg denně. Ve většině případů nestačí ani 4000 mg! Vyzkoušejte a uvidíte. Já jsem to už udělal, a od té doby nevím, co je to rýma nebo chřipka, A mýtus o ledvinových kamenech? Nesouvisí s vitaminem C, ale s hořčíkem. Lépe řečeno s jeho nedostatkem. Již v roce 2010 dokázal jeden rozsáhlý průzkum, že každý třetí obyvatel Slovenska (i Čech) má zoufalý nedostatek hořčíku. A hořčík je prvek, který brání vzniku kamenů. I ledvinových!

Kdy je potřeba zvýšit vitamín C :

Při oslabené imunitě.

Při častém nachlazení.

Při dlouhodobém působení stresu, únavě, slabosti, vyčerpanosti.

Pro urychlení hojení ran a vředů.

Má důležitou roli při ochraně organismu, který je vystaven působení těžkých kovů.

Zmírňuje záněty a krvácení z dásní a urychluje jejich hojení.

Obzvláště kuřáci potřebují vitamin C, protože kouření ho ničí ve velkém množství.

Vitamin C chrání játra.

Takže nebojte se konzumovat vitamin C. Hlavně teď, v rýmovém a chřipkovém zimním období. Užívejte alespoň 5 – 6000 mg denně. A k tomu hořčík, minimálně 500 mg, rozdělený do dvou dávek! Další základní podmínkou je příjem alespoň 2,5 litru tekutin denně.

Zvažte, zda je vhodné pro organismus užívat synteticky připravený vitamín C, který ničí další dobře fungující orgány nebo přírodní vitamín C.

Ve většině běžně prodávajících vitamínů C nezjistíte žádný přírodní obsah. Bohužel se skládá jen z chemicky složeného vitamínu C, tedy syntetického a pro naše tělo absolutně nevhodného. V tomto případě není možné užívat vysoké dávky, které jsou doporučené u přírodního vitamínu.

Moc Vám doporučuji  přírodní produkty  C 300, C 500, C 1000 s velkým obsahem šípků a papriček. V zimním období zaručeně pomůže posílit imunitu a tím i celý náš organismus.

C 300 PlusC 500C 1000 Plus

Skvělé zdraví Vám přeji

Pavlína

zdroj MUDr. Vojtech Pálházy, lékař CaliVity

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

  • Chci nové články

    Jestliže se vám mé články líbí, zadejte svůj e-mail, novinky vám budou automaticky zaslány

  • Výborná kniha pro každou ženu
  • Nejnovější příspěvky
  • Facebook
  • Kategorie